پاورپوینت بازاريابي بين‌المللي

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » پاورپوینت های درسی
بخشی از متن پاورپوینت:
هدف كلي:
هدف كلي اين فصل،‌ آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بين‌المللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو كمك مي‌كند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بين‌المللي باشد. اين هدف از طريق تهيه‌كردن اطلاعات در مورد اينكه چه اتفاقي در بازار بين‌المللي مي‌افتد و با كمك آن‌ها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام مي‌رسد.
هدف‌هاي رفتاري:
از شما انتظار مي‌رود پس از مطالعه اين فصل بتوانيد:
مفاهيم بازاريابي را تعريف كنيد
بازاريابي بين‌المللي را تعريف كنيد.
تفاوت بازاريابي بين‌المللي را با بازاريابي داخلي بيان كنيد.
بازاريابي تطبيقي را شرح دهيد.
بازاريابي بين‌المللي و سطوح رقابت را شرح دهيد.
عناصر مزيت استراتژيك را نام ببريد.
عوامل محيطي بازاريابي بين‌المللي را شرح دهيد.
هدف بازاريابي:
هدف بازاريابي ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درك مشتري به نحوي است كه كالا يا خدمت ارايه شده دقيقاً متناسب باشد، به طريقي كه كالا يا خدمات با نيازهاي او منطبق گردد و كالاهاي خود را به فروش رساند
تعريف بازاريابي:
عبارت است از مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي انساني و اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته‌هاي افراد جامعه
تعريف بازريابي بين‌المللي:
عبارت است از بازاريابي كالا و خدمات در بيش از يك كشور كه شامل صدور كالا از كشوري به كشور ديگر مي‌باشد.

فهرست مطالب :
كليات بازاريابي بين‌المللي
محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي
محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بين‌المللي
تحقيقات بازاريابي بين‌المللي
استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي
سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي
کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي
تبليغات در بازاريابي بين المللي
قيمت گذاري در بازارهاي بين المللي
دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » پاورپوینت های درسی

تعداد مشاهده: 34 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 294

حجم فایل:1,786 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل